Businessman showing his partner where to sign the contract

Uslovi korišćenja

OPŠTI USLOVI PRODAJE I IZVRŠENJA USLUGA “INDUSTRIAL ALLIANCE”DOO VRŠAC

  1. Opšte odredbe

Opšti uslovi prodaje klima uređaja i izvršenja usluga (nadalje: Opšti uslovi) primenjuju se u svim slučajevima kada “INDUSTRIAL ALLIANCE” DOO Vršac, sa registrovanim sedištem u ul. Dimitrija Tucovića 40 Vršac MB 21114847 PIB 109030980 t.r. 160-0000000430508-10 otvoren kod Banca Intesa AD Beograd, registrovana delatnost: 4674 – Trgovina na veliko metalnom robom, instalacionim materijalima, opremom i priborom za grejanje i njegov registrovan ogranak u Agenciji za privredne registre sa registrovanom delatnošću ogranka: 4752 – Trgovina na malo metalnom robom, instalacionim materijalima, opremom i priborom za grejanje (nadalje:INDUSTRIAL ALLIANCE) u pravnom prometu nastupa kao prodavac robe odnosno izvršilac usluga ili kada je na ove Opšte uslove upućeno bilo pojedinačnim ugovorom o nabavci robe i/ili usluga, bilo potvrdom narudžbenice ili na neki drugi način dogovoren sa licem koje je kupac robe, odnosno Kupac usluga (nadalje:Kupac) prilikom kupovine putem elektronske prodavnice na url linku “www.prodavnicaklima.rs” (u daljem tekstu “internet prodavnica”). Ovi Opšti uslovi su u primeni od 01.06.2021.god i definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata robe ponuđene na stranicama INDUSTRIAL ALLIANCE. Kupac je posetilac internet prodavnice i koji izabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati platnom karticom, e – bankingom INDUSTRIAL ALLIANCE ili pošalje narudžbinu, pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave). Istaknute cene važe samo za kupovinu putem interneta.

 

Na internet prodavnici se u svojstvu prodavca robe/odnosno usluga pojavljuju pravna lica koja sa Prodavcem imaju zaključen ugovor o trgovinskom zastupanju (Dalje: Saradnici) ili INDUSTRIAL ALLIANCE. Kod opisa svakog proizvoda biće navedeno da li je trgovac INDUSTRIAL ALLIANCE ili neki od Saradnika. U slučaju da je pored opisa proizvoda označen kao trgovac Saradnik, potrošač će ugovor o prodaji robe zaključiti sa Saradnikom, dok će izvršiti uplatu cene INDUSTRIAL ALLIANCE ili ovlašćenom licu INDUSTRIAL ALLIANCE, s tim da će INDUSTRIAL ALLIANCE u konkretnom slučaju postupati kao trgovinski zastupnik po osnovu zaključenog ugovora o trgovinskom zastupanju (ugovorom o trgovinskom zastupanju INDUSTRIAL ALLIANCE se obavezao da se stara da treća lica zaključuju ugovore sa njegovim nalogodavcem i da u tom smislu posreduje između njih i nalogodavca, dok je po posebnom ovlašćenju INDUSTRIAL ALLIANCE ovlašćen da zahteva i da primi ispunjenje potraživanja koje Saradnik ima prema kupcima koji zaključe ugovor o prodaji putem sajta www.prodavnicaklima.rs.). INDUSTRIAL ALLIANCE (ili Saradnik) u svojstvu trgovca je u obavezi da na razumljiv i nedvosmislen način istakne prodajnu, odnosno jediničnu cenu proizvoda a u skladu sa Zakonom o trgovini. Trgovac (INDUSTRIAL ALLIANCE ili Saradnik, zavisno od toga ko je pradavac proizvoda) je dužan da za prodatu robu/uslugu kupcu izda račun.

 

Politika privatnosti

U ime INDUSTRIAL ALLIANCE obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući

mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su

samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni INDUSTRIAL ALLIANCE (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

  1. Postupak kupovine:

Proizvodi se naručuju putem korpe i neopozivi su. Ako INDUSTRIAL ALLIANCE ili Saradnik nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda i o tome će obavestiti kupca e-mailom (telefonom) sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Smatra se da je ugovor zaključen po prijemu potvrde narudžbenice od strane INDUSTRIAL ALLIANCE. Sledeće su faze kupovine od strane Kupaca:

  • Faza 1: Pronalazak željenog proizvoda koristeći funkciju pretrage i ukucavanja naziva željenog artikla kako biste lakše pronašli tačno ono što želite;
  • Faza 2: Nakon što ste pronašli artikal koji želite, dodajte ga u korpu klikom na dugme „DODAJ U KORPU“. Ukoliko želite naručiti još proizvoda, kliknite na INDUSTRIALALLIANCE logo u gornjem levom uglu i tako ćete se vratiti na početnu stranu “www.prodavnicaklima.rs” i pronaći druge artikle na isti način, a Vaš prethodni artikal će ostati u korpi
  • Faza 3: Kad ste dodali u korpu sve što želite da poručite, upisujete podatke o poručiocu i adresi dostave. Poručena roba može biti poslata na Vašu adresu ali i na adresu osobe koju želite iznenaditi. U ovom koraku, takođe, birate NAČIN DOSTAVE, odnosno da li želite lično doći i preuzeti robu ili želite da kurirska služba Aks Express izvrši dostavu. Dodatno, ovde određujete i željeni način dostave ali i upisujete sve relevante informacije koje mogu uticati na dostavu, recimo, vreme kada ste dostupni na adresi (ovde imajte u vidu da kurirska služba isporučuje robu do 16.00h, da subotom dostavlja robu samo za veće gradske sredine a nedeljom ne rade). Druga opcija za šta možete iskoristiti napomenu jeste ukoliko postoji specifičnost vezana za plaćanje. Nakon toga kliknite na polje „NARUČITE“;
  • Faza 4: Sve što još trebate učiniti da završite porudžbinu je da odaberete način plaćanja. Na raspolaganju imate nekoliko načina plaćanja – plaćanje pouzećem (prilikom preuzimanju robe od kurira), plaćanje debitnim karticama direktno na našem sajtu (uplata elektronskom transakcijom ili preko m-bankinga). Klikom na „NARUDŽBINU“ Vaša porudžbina je u potpunosti kompletirana;
  • Faza 5: Isporuka porudžbine stiže na Vašu adresu u roku do 7 radnih dana od trenutka kada ste završili porudžbinu. Kurirska služba Aks Express vrši dostavu u naše ime i doći će na Vašu adresu i isporučiti pošiljku prema uslovima koje ste Vi odredili – uvažavajući Vaše napomene vezano za adresu, Vašu dostupnost za preuzimanje pošiljke, način plaćanja. Ukoliko ste odabrali način plaćanja prilikom preuzimanja onda ćete platiti vozaču koji Vam dostavi porudžbinu. Dostava je uključena u cenu proizvoda.
  1. Ukoliko se nakon izvršenog poručivanja utvrdi da je očiglednom omaškom na internet prodavnici ili internet sajtu u odnosu na poručeni model označena pogrešna cena (na primer umesto 5000 je označena cena 500 dinara), INDUSTRIAL ALLIANCE će nastojati da kupca što hitnije obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni model važila u trenutku poručivanja. U skladu sa tim kupac može da poručeni model plati prema ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbenice.
  2. Obim isporuke robe i/ili izvršenja usluge (nadalje: “isporuka”), je definisan svakim pojedinačnim ugovorom ili potvrdom narudžbenice od strane PRODAVCA i ovim Opštim uslovima prodaje i izvršenja usluga Industrial Alliance doo.

Naručeni proizvod se dostavlja do ulaza u stambeni objekat. Ukoliko je u pitanju stambena zgrada, dostavljač nije obavezan da nosi proizvod do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Proizvod se dostavlja na području cele Republike Srbije, izuzev Kosova. Proizvodi se šalju putem dostavne službe.

Okvirni rok isporuke je 7 radnih dana. Rok počinje od trenutka kad INDUSTRIAL ALLIANCE primi uplatu na žiro račun Prodavca ili kad autorizacija kreditnih kartica bude odobrena. Okvirni rok isporuke može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je kupac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.

Isporuka naručene robe je besplatna, odnosno uključena je u cenu proizvoda.

Proizvodi će biti zapakovani tako da se uobičajenom manipulaciom u transportu ne mogu oštetiti.

Reklamacije na oštećenje u transportu:

Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno da odbije da preuzme pošiljku na kojoj su vidljiva spoljna oštećenja! Alternativna mogućnost je da Kupac zamoli kurira da sačeka dok proveri da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen i svi delovi su na broju, treba potpisati prijem pošiljke.

Proizvodi su osigurani od gubitka u dostavi. Kupac je u obavezi prilikom preuzimanja pošiljke da potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Rok za prijavu reklamacije na oštećenje u transportu je 24h od trenutka preuzimanja pošiljke. Reklamacije na oštećenje prijavljene posle ovog roka neće se uzimati u razmatranje.

Prilikom prijavljivanja reklamacije na oštećenje pošaljite nam broj maloprodajnog računa i fiskalnog isečka ili porudžbine, kao i slike oštećenja sa slikama ambalaže sa svih strana.

Reklamaciju možete prijaviti na filip.m@industrialalliance.rs    

  1. INDUSTRIAL ALLIANCE zadržava sva prava, zajedno sa pravima intelektualne svojine na svim dokumentima koji čine ponudu ili potvrdu narudžbenice, kao što su npr., crteži, skice, katalozi, specifikacije i sl. (u daljem tekstu: “Dokumenta”). Dokumenta se ne mogu stavljati na raspolaganje trećim stranama bez prethodne saglasnosti INDUSTRIAL ALLIANCE i ona će na zahtev, odmah biti vraćena INDUSTRIAL ALLIANCE-u. Isti tretman će imati i odgovarajuća dokumenta Naručioca. Kupac je saglasan da INDUSTRIAL ALLIANCE sa sadržinom dokumenta Naručioca može upoznati svoje podizvođače i druge saradnike INDUSTRIAL ALLIANCE.
  2. Cene su izražene sa paritetom isporuke FCO – kupac, ako nije dogovoreno drugačije.
  3. Naručene proizvode s troškovima dostave (ukoliko postoje), Kupac će Prodavcu platiti pouzećem prilikom dostave robe, platnom karticom.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine karticama Visa, Maestro i Master Card garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije da je primi, INDUSTRIAL ALLIANCE ima pravo da traži od Kupca nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.

Podaci Vaših kreditnih i debitnih kartica, broj i vrsta kartice, datum isteka, CVV kod, kao i lični podaci vlasnika kartice, ime i prezime, adresa, poštanski broj i grad, email adresa, IP adresa, koje unosite i koji se beleže pri plaćanju u našoj online prodavnici, ne čuvaju se i ne obrađuju u našim sistemima. Obrada se odvija u sistemima i tehničkoj i zakonskoj odgovornosti naših partnera za online naplatu (Banca Intesa, Corvus Info), a mi dobijamo podatke o statusu transakcije.

 

INDUSTRIAL ALLIANCE nikada ne dolazi u kontakt sa celovitim podacima o Vašoj platnoj kartici.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti.

Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuju naši partneri za online naplatu pa se tako kompletni proces naplate obavlja na njihovim stranicama osiguranim SSL sertifikatom.

Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo preko panela naših partnera ukoliko je plaćanje izvršeno putem Vaše platne kartice.

 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja će se vršiti u srpskoj valuti – dinarima (RSD). Iznos za koji će račun vaše kreditne kartice biti zadužen dobija se konverzijom cene u evrima u srpski dinar prema zvaničnom kursu Narodne banke Srbije. Prilikom zaduživanja vaše kreditne kartice, isti iznos se konvertuje u lokalnu valutu prema kursu udruženja kreditnih kartica. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost blage razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Sve cene su izražene sa PDV-om i nema dodatnih troškova.

 

  1. Kupac ima pravo na REKLAMACIJU ROBE u sledećim slučajevima:

-isporuka robe koja nije naručena

-isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

-ostali slučajevi u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ( u daljem tekstu: Zakon) INDUSTRIAL ALLIANCE odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost Prodavca ne postoji ako isporučena roba:

-odgovara opisu koji je dao INDUSTRIAL ALLIANCE i ako ima svojstva robe koju je INDUSTRIAL ALLIANCE pokazao potrošaču kao uzorak ili model;

-ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

-ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste 

-po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe

 

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manji od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje, daljinske upravljače (klimatizacionih sistema). Period saobraznosti za takve artikle iznosi 2 dana, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao. Softver koji je isporučen uz računar ili uređaj ne potpada pod uslove saobraznosti.

 

  1. Postupak reklamacije

 

Potrošač može izjaviti reklamaciju zbog nesaobraznosti robe i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostaka elektronskim putem na e-mail adresu filip.m@industrialalliance.rs ili pismeno na adresu sedišta ul. Dimitrija Tucovića br. 40, 26300 Vršac.

Uz reklamaciju (opis nesaobraznosti) priložite račun, kopiju računa ili drugi dokaz o kupovini. Po prijemu mail-a ili pošte, poslaćemo nalog kurirskoj službi da preuzme uređaj sa Vaše adrese ili poslati servisera da izvrši pregled uređaja na adresi gde je montiran klima uređaj. Kupac je dužan da, u slučaju dostavljanja Prodavcu, uz reklamirani proizvod dostavi sve delove (daljinski upravljač, uputstva, baterije i sl.). Najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije INDUSTRIAL ALLIANCE će da odgovori na reklamaciju sa odlukom da li prihvata reklamaciju, izjašnjenjem o zahtevu potrošača i predlogom i rokom za rešavanje reklamacije. Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana od trenutka prijave iste.

 

  1. Odustanak od ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ovlašćeni ste da odustanete od ugovora ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, te ste u skladu sa članom 35. stav 4. Zakona o zaštiti potrošača odgovorni za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja* robom na način koji prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

 

*Rukovanjem / korišćenjem proizvoda smatra se npr za klima uređaj, otvaranje ambalaže proizvoda, manipulacija klima uređajem, montaža proizvoda i dr..

 

Rukovanje proizvodom umanjuje vrednost proizvoda.

 

Prilikom jednostranog raskida Ugovora neophodno je sledeće: popunite i pošaljite Obrazac za jednostrani raskid Ugovora na filip.m@industrialalliance.rs i nakon naše potvrde o prijemu popunjenog obrasca, pošaljite popunjen Obrazac sa kompletnim proizvodom i računom(fiskalnim isečkom) na adresu:  Industrial Alliance doo Vršac, ul. Dimitrija Tucovića br. 40, 26300 Vršac.

 

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni i neoštećeni, sa svim delovima i dodacima u originalnoj ambalaži i pratećom dokumentacijom (garantni list, uputstva itd.)

 

Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenja proizvoda krivicom kupca, povrat robe će biti odbijen i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak. Uz proizvod pošaljite i neoštećenu ambalažu proizvoda.

 

Troškove transporta prilikom Jednostranog raskida Ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen nećemo biti u mogućnosti da Vam prihvatimo zahtev. INDUSTRIAL ALLIANCE će najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od prijema obrasca za odustanak i proizvoda Korisniku vratiti iznos koji je primio po osnovu narudžbine/maloprodajnog računa/fiskalnog isečka. INDUSTRIAL ALLIANCE može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća.

 

Povraćaj sredstava:

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, INDUSTRIAL ALLIANCE  je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

U slučaju povraćaja novca kupcu koji je porudžbinu platio u gotovini prilikom isporuke (plaćanje pouzećem) ili uplatom na račun prodavca, INDUSTRIAL ALLIANCE ili Saradnik će povrat novca izvršiti uplatom na tekući račun koji mu kupac dostavi, a isplata u gotovini nije moguća.

 

SAVETUJEMO:

  • Da dobro pogledate karakteristike proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet prodavnici prilikom odabira proizvoda,
  • Da ne preuzimate proizvod ako je ambalaža oštećena, nego dostavljaču skrenete pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati nama, jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod sa neoštećenom ambalažom.
  • Da pregledate proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je deo, ogreban proizvod a što je nastalo usled transporta ili skladištenja) u najkraćem roku nas obavestite (najkasnije u roku od 24 h) i vratite proizvod bez da ste ga koristili.
  • da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktirate ovlašćeni servis jer bez toga će svaki neovlašćeno montirani/pušten u rad proizvod spadati u kategoriju oštećenog proizvoda